ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЧАТБОТІВ ДЛЯ БІЗНЕСУ У СУЧАСНИХ МЕСЕНДЖЕР ЧАТАХ
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4412.1.2019.165418Ключові слова:
чатбот, бот, месенджер чат, штучний інтелект, бізнес потреби, класифікація.Анотація
Пропонується аналіз особливостей використання чатботів у сучасних компаніях для вирішення бізнес-задач у процесі спілкування в сучасних месенджер чатах. Подано визначення чатботів і досліджено їх основні функції. Розглянуто основні переваги використання технології чатботів для задоволення сучасних потреб бізнесу. Запропоновано узагальнену класифікацію чатботів. Зроблено висновки про можливість та доцільність застосування різних типів чатботів для бізнесу у сучасних чатах обміну миттєвими повідомленнями.Посилання
1. Bot (program). Material from Wikipedia – the free encyclopedia. URL: https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0 %BE%D1%82_(%D0%BF%D1%80%D0%B E%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D 0%BC%D0%B0)
Mikhailov, V. A., Mikhailov, S. V. (2004). Peculiarities of the development of information and communication environment of modern society. Actualnyje problemy teoriyi communikatsiyi: coll. of sci. papers, pp. 34–52 [in Russian].
Pleshakov, V. A. (2009). Cybersocialization of a person in information space. Informatsiya i obrazovaniye: granitsy communikatsiy, INFO'2009: coll. of sci. papers, GornoAltajsk: RIО GAGU, p. 51 [in Russian].
Silaeva, V. L. (2008). Internet as a social phenomenon. Socis, No. 11, pp. 101–107. URL: http://www.isras.ru/files/File/Socis/ 2008-11/Silaeva_14.pdf
Modern IT technologies for business: why do companies needs bots and clouds. URL: https://www.epravda.com.ua/rus/publications /2017/03/20/622844/
Ushakova, G. D., Balabanova, Yu. V. (2004). Peculiarities of virtual communication through chat. Filologicheskiy zhurnal: coll. of sci. papers, iss. 12, pp. 59–61 [in Russian].
Chatbots – who are they? URL: http://thefuture.news/chatbot
Chatbot report 2018: global trends and analysis. URL: https://chatbotsmagazine. com/chatbot-report-2018-global-trends-andanalysis-4d8bbe4d924b
Chatbots 101: building a chatbot for business with wells fargo. URL: https://chatbot sjournal.com/chatbots-101-building-a-chatbot -for-business-with-wells-fargo-85ecf03f736d
Reasons to have a chatbot for your business. URL: https://chatbotslife.com/reasons-to-ha ve-a-chatbot-for-your-business-59e0c7427cf2
The true chatbot superpower for businesses and it’s not AI. URL: https://medium.com/ @shanejketterman/chatbot-messaging-is-po werful-ai-is-hype-so-what-is-messaging-ebd0 620c93fb
Top 10 platforms to build a chatbot for your business. URL: https://chatbotsmagazine. com/top-10-platforms-to-build-a-chatbot-foryour-business-6393ed047be7
Trending: how to use facebook messenger chatbot for business. URL: https://medium.com/@kris10haley/trendinghow-to-use-facebook-messenger-chatbot-forbusiness-96fe5dac337d
V-Soft consulting chatbots 101. URL: https://cdn2.hubspot.net/hubfs/1629777/Chat bots%20101.pdf?t=1526138378633
What is a chatbot and how to use it for your business. URL: https://medium.com/swlh/ what-is-a-chatbot-and-how-to-use-it-foryour-business-976ec2e0a99f
Chatbot tips for businesses. URL: https://chatbotsmagazine.com/10-chatbottips-for-businesses-894b39be34f4
80% of businesses want chatbots by 2020. Business Insider. URL: https://www.busines sinsider.com/80-of-businesses-want-chatbotsby-2020-2016-12
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
URN
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Т. О. Прокопенко, О. Б. ОбойщикАвтори, які публікуються в цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають збірнику право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License CC BY-NC, яка дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи в цьому збірнику.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи в тому вигляді, в якому її опубліковано цим збірником (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати в складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи в цьому збірнику.
Політика збірника наукових праць дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).