Розрахунок паливної економічності легкових автомобілів з різними енергетичними установками
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4412.2.2016.82931Ключові слова:
двигун внутрішнього згоряння, гібридний автомобіль, електромобіль, витрати енергоресурсів, енергетичні установки, енергоносіїАнотація
Паливна економічність та екологічна чистота автотранспортних засобів стають ключовою проблемою розвитку сучасного автомобілебудування. У сучасних автомобілях екологічна та економічна ефективність впроваджується за рахунок використання електричного привода. Стаття має за мету підвищення ефективності використання електромобілів за рахунок визначення витрат на їх енергоресурси в Україні. У статті проведено аналіз паливної економічності автомобілів «Skoda Superb», «Honda Accord» і «Tesla Model S». Проведено порівняльний розрахунок еквівалентної витрати енергоресурсів для них. Також визначено, що впровадження екологічно чистих технологій на автомобілях дозволить підвищити їх паливну економічність і знизити викиди шкідливих речовин в атмосферу.
Посилання
Смирнов О. П. Розрахунок еквівалентних витрат палива електромобілями у різних країнах / О. П. Смирнов, О. Б. Богаєвський // Вид. ХНАДУ. – 2013. – № 1. – С. 25–31.
Pesaran, A. Addressing the impact of temperature extremes on large format Li-Ion batteries for vehicle applications / Ahmad Pesaran, Shriram Santhanagopalan, and Gi-Heon Kim // 30th International Battery Seminar, Ft. Lauderdale, FL; March 11-14, 2013. NREL Report No. PR-540058145.
http://hybroid.ru/honda-accord.hybrid.html
https://ru.wikipedia.org/wiki/Tesla_Model_S
http://www.nerc.gov.ua/?id=14359
http://motocarrello.ru/jelektromobilitesla/ 1131-zarjadka-tesla-model-s.html
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
URN
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Л. А. Тарандушка, М. Л. ПавликАвтори, які публікуються в цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають збірнику право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License CC BY-NC, яка дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи в цьому збірнику.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи в тому вигляді, в якому її опубліковано цим збірником (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати в складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи в цьому збірнику.
Політика збірника наукових праць дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).