ОЦІНЮВАННЯ ПОКАЗНИКІВ СТАНЦІЙ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ У М. ЧЕРКАСИ

Автор(и)

  • О. А. Тригуб Черкаський державний технологічний університет, Ukraine
  • А. П. Солтус Черкаський державний технологічний університет, Ukraine
  • Д. В. Рудь Черкаський державний технологічний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.24025/2306-4412.3.2018.162740

Ключові слова:

споживчі цінності, ранг, конкурентоспроможність, експертне опитування, станція технічного обслуговування.

Анотація

Сучасні ринкові умови, що характеризуються посиленням жорсткості конкурентної боротьби, формують передумови для забезпечення максимальної наближеності послуг автосервісних підприємств до вимог клієнтів. Тільки за цих умов вони будуть мати певну споживчу цінність – сукупність їх корисних властивостей. Згідно з аналізом фахівців автотранспортної галузі за даними останніх досліджень на перше місце ставляться такі показники конкурентоспроможності станцій технічного обслуговування (СТО), як підвищення якості виконуваних послуг, скорочення часу виконання замовлень, застосування гнучкої цінової політики. Однак з точки зору клієнта і працівника СТО, ранжування споживчих цінностей послуг може бути різним і залежати від різних факторів: фінансового достатку, регіональності СТО, орієнто-ваності СТО, субʼєктивних потреб та ін.

##submission.downloads##

Як цитувати

Тригуб, О. А., Солтус, А. П., & Рудь, Д. В. (2018). ОЦІНЮВАННЯ ПОКАЗНИКІВ СТАНЦІЙ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ У М. ЧЕРКАСИ. Вісник Черкаського державного технологічного університету, 1(3), 67–73. https://doi.org/10.24025/2306-4412.3.2018.162740

Номер

Розділ

Статті

URN