<< Previous | Next >>
Archive of Published Issues: 2023
- № 1 (2023): Вісник Черкаського державного технологічного університету
- № 2 (2023): Вісник Черкаського державного технологічного університету
- № 3 (2023): Вісник Черкаського державного технологічного університету
Front Matter
Front Matter associated with this Archival Unit includes:
Metadata
Metadata associated with this Archival Unit includes:
Journal URL | http://vtn.chdtu.edu.ua/ |
Title | Вісник Черкаського державного технологічного університету |
Publisher | Черкаський державний технологічний університет = Cherkasy State Technological University |
ISSN | 2708-6070 |
Language(s) | English (en_US) Українська (uk_UA) |
Publisher Email | vtn@chdtu.edu.ua |
Copyright | Автори, які публікуються в цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають збірнику право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License CC BY-NC, яка дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи в цьому збірнику. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи в тому вигляді, в якому її опубліковано цим збірником (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати в складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи в цьому збірнику. Політика збірника наукових праць дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access). |
LOCKSS system has permission to collect, preserve, and serve this Archival Unit.
Open Journal Systems was developed by the Public Knowledge Project.